Nasveti za začetek vadbe na napravi za veslanje WaterRower

Spodaj opisano vadbo  priporočamo vsaj 3 do 4 krat prvi teden vadbe na veslaču WaterRower. Nato lahko začnete s 6 tedenskim začetniškim programom.

Trajanje

  • 3-5 minut za začetnike z nizko stopnjo splošne telesne pripravljenosti
  • 10-15 minut za rekreativce
  • 15-20 minut za aktivne športnike

Če vam ustreza daljše veslanje po pretečenem predlaganem času nehajte veslati, se sprostite in izvedite vaje za streching in nadaljujte vadbo dodatnih 5 minut.

Veslajte s konstantno intenzivnostjo
Začnite vesalati z nizko intenzivnostjo – med 45% in 55% vaših zmožnosti. Veslajte z konstantnim ritmom med 18 in 22 zaveslaji na minuto (vrednost je prikazana v zgornjem levem kotu na S4 monitorju).
Da boste našli hitrost in ritem ki vam najbolj ustreza si vzemite vsaj nekaj tednov treninga. Hitrost bo odvsina od vaše telesne pripravljnosti, višine in konstitucije.
Za lažje spremljanje intenzivnosti predlagamo uporabo merilca srčnega utripa.

Osredotočite se na tehniko vadbe
Predvsem bodite pozorni na:

  • Držo
  • Ključnih elemente veslaške vadbe
  • Vdite delno drsenje (opis vaje)
  • Razmerje mez potegom in vračanje ter ritem veslanja

Veslajte počasi z ritmom med 18 in 22 zaveslaji na minuto. S počasnejšim veslanjem se boste lažje osredotočili na tehniko vadbe. Posebaj bodite pozorni na razmerje dolžine trajanja potega (zaveslaja) proti vračanju v izhodišni položaj, to naj bo 1:2 (WaterRower S4 monitor omogoga prikaz razmerja pri “Advanced” funkciji 5).

Vedno se ogrejte pred vadbo in primerno ohladite s stretchingom po vadbi

 

 

 

Back to Top

Zastopstvo in prodaja: Nuedi d.o.o., Kotnikova 27, 1000 Ljubljana | info@waterrower.si

Naročila sprejemamo 24/7