Kako veslati – tehnika veslanja na sobni napravi za veslanje

Veslanje na veslaški napravi (veslaču) je enostavno in se ga boste zlahka naučili v najkrajšem možnem času.
Veslaške naprave WaterRower nudijo najbolj verodostojeno simulacijo veslanja na mirni vodi. Tehnika, ki jo predstavljamo pa je primerna za vse sobne naprave za veslanje.

Za lažje razumevanje bomo dinamiko veslanja razdelili na tri ključne faze in tri pripadajoče pozicije:

Posamezni elemente tehnike veslanja so podrobno razloženi na strani Glavni elementi tehnike veslanja.

Pri veslanju sta ključna elementa vrstni red gibov in ritem veslanja. Spodnje točke opisujejo posamezne faze gibanja.

Prijem (Catch position) 

Sedite zravnani, telo naj bo rahlo nagnjeno naprej, roke sproščeno iztegnite naravnost predse, ramena sproščena, glava gor, s pogledom naprej, noge skrčene z golenico v skoraj navpičnem položaju.

Veslanje: Prijem (Catch Position)

Veslanje: Prijem (Catch Position)

Na vrh

Zaveslaj ali poteg (Drive Phase) 

Zaveslaj začnete s potiskom nog nazaj, roke ostanejo iztegnejne in se začno krčiti šele ko je ročaj nad koleni, trup držite čvrsto (aktivirajte trebušne mišice) in rahlo nagnite nazaj.

Pravilno zaporedje gibov je:

  1. iztegnite noge (delujejo nožne mišice)
  2. rahlo nagnite trup nazaj (delujejo trebušne in hrbtne mišice) – v hrbtu/križu ostanite ves čas zravnani
  3. skrčite roke in potegnite ročaj do prsi

 

Veslanje: Zavesljaj (Drive Phase)

Veslanje: Zaveslaj (Drive Phase)

Zavesljaj (drive phase)

Zaveslaj (drive phase)

Na vrh

Konec zaveslaja in vrnitev v prijem (Release) 

Ob koncu zaveslaja so noge popolnoma iztegnjene, trup je rahlo nagnjen nazaj, hrbet zravnan, ročaj pa potegnjen do prsi. Ves čas naj bodo ramena sproščena, glava pokončna in pogled naprej.
Temu sledi faza vračanja (recovery) v položaj za prijem (catch position), ki naj bo še nekrat počasnejša od zaveslaja. Razmerje naj bo 1:2, na veslačih WaterRower z monitorjem S4 pa si za pomoč lahko nastavite prikaz razmerja (advanced function 5).

Veslanje: Konec Zaveslaja (Recovery Phase)

Veslanje: Konec Zaveslaja (Recovery Phase)

 

Veslaje: veračanje (recovery phase)

Veslaje: veračanje (recovery phase)

Na vrh

Video prikaz  tehnike veslanja 

Med prvimi vadbami veslanja vaditi predvsem pravilno gibanje, faze gibanja in ritem veslanja. Z redno vadbo, bo tehnika kmalu postala lažja in naravnejša.


Video vseh faz gibanja med veslanjem (3:44 v angleškem jeziku)

Na vrh

Back to Top

Zastopstvo in prodaja: Nuedi d.o.o., Kotnikova 27, 1000 Ljubljana | info@waterrower.si

Naročila sprejemamo 24/7